Verzend en retourbeleid

Dit zijn de voorwaarden die wij hanteren voor de verzending / levering, retour en garantie op je product. Zo weet jij welke rechten je hebt, hoelang bepaalde processen kunnen duren en wanneer jij je geld terugkrijgt!

Artikel 1: Verzending van je product

  1. Je pakket wordt indien geselecteerd verstuurd via PostNL of DHL. Deze partijen zijn verantwoordelijk voor het heelhuids afleveren van je product.
  2. Mocht er schade aan de computer ontstaan tijdens transport, wordt door het verzendbedrijf een onderzoek gestart. Als daaruit blijkt dat het inderdaad tijdens transport is gebeurd, krijgt u binnen 5 werkdagen een nieuwe computer thuisgestuurd.

Artikel 2: Afhalen van je product

  1. Indien geselecteerd kan je je product afhalen bij ons bedrijfsadres in Sneek.
  2. Indien u afhalen heeft geselecteerd, krijgt u zodra de computer klaar is een Email. Wij vragen u in deze email een datum en tijd te selecteren voor afhaal. Als de aangegeven tijd of datum ons niet uitkomt, sturen wij een wijzigingsvoorstel per Email.
  3. Bij het afhalen van het product verwachten wij van u de in de mail meegeleverde afhaalcode, uw naam en een handtekening. Zonder deze gegevens zal het product niet aan u worden meegegeven.

Artikel 3: Retourbeleid

  1.  De consument krijgt het recht om na ontvangst van de
    bestelling binnen 14 dagen de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden (herroepingsrecht). De
    termijn begint te lopen vanaf het moment dat de (gehele)
    bestelling door de consument is ontvangen.”
  2. De verzendkosten terug naar GamePCbestel zal niet worden vergoed.
  3. De retourbetaling zal alleen worden uitbetaald als het product heelhuids bij ons is afgeleverd. Schade tijdens verzending is geen uitzondering. Zorg voor voldoende verzekering bij het versturen!