Verzend en retourbeleid

Dit zijn de voorwaarden die wij hanteren voor de verzending / levering, retour en garantie op je product. Zo weet jij welke rechten je hebt, hoelang bepaalde processen kunnen duren en wanneer jij je geld terugkrijgt!

Artikel 1: Verzending van je product

  1. Je pakket wordt indien geselecteerd verstuurd via PostNL of DHL. In beide gevallen wordt het verzekerd verstuurd.
  2. Indien er schade is aan uw bestelde product bij aankomst, heeft u tot 7 dagen om dit aan te geven. Hierna wordt fysieke schade veroorzaakt door de pakketdienst niet meer gedekt.
  3. Indien de computer beschadigd geleverd wordt zal er binnen een termijn van 2 weken de computer worden gerepareerd of vervangen. Indien het niet mogelijk is om het bestelde product binnen deze termijn te repareren of vervangen mag de klant de koopovereenkomst ontbinden.

Artikel 2: Afhalen van je product

  1. Indien geselecteerd kan je je product afhalen bij ons bedrijfsadres in Sneek.
  2. Het afhalen van de computer kan alleen met uw bestelnummer en volledige naam ter verificatie. Voor ontvangst is een handtekening vereist.
  3. Fysieke schade aan de computer moet bij afhalen binnen 2 dagen worden gemeld. Hierna wordt fysieke schade niet meer gedekt.

Artikel 3: Retourbeleid

  1.  De consument krijgt het recht om na ontvangst van de
    bestelling binnen 14 dagen de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden (herroepingsrecht). De
    termijn begint te lopen vanaf het moment dat de (gehele)
    bestelling door de consument is ontvangen.”
  2. De verzendkosten terug naar GamePCbestel zal niet worden vergoed.
  3. De retourbetaling zal alleen worden uitbetaald als het product heelhuids bij ons is afgeleverd. Schade veroorzaakt door transport bij een retourzending is de verantwoordelijkheid van de consument.